Thursday, April 28, 2011

DATANG ANGIN MALAS

Sejak dua menjak ni datang rasa malas pula.  Bukan malas satu hal saja, tapi malas nak buat apa-apa pun.  Tambah-tambahlah nak buat update.

Mungkin kerana memikirkan anak nak pergi belajar jauh ke luar negara sana.  Pertama kali ni rasa lain macam!  Pada hal dah beribu-ribu anak orang pergi dan balik!

Suami kata saya ikut hati.  Katanya, 'Bukannya anak pergi untuk selama-lamanya!'

Entahlah!  Bukannya saja dibuat-buat!  Hati rasa gundah saja!

5 comments:

ZAZA said...

Salam Kakiah.
Penyakit malas susah ubat! Hehe.

JJAKA said...

Salam Kakiah.
Gitu ya?
Ya. Memang tak ada ubat.

KERI said...

Salam ziarah.
Jangan diikutkan. Nanti lama hinggapnya!

Nori said...

Salam Kakiah.
Jangan diikutkan .. makin menjadi!

DDrfauziah said...

Aslmkm.
Penyakit apa pun, kalau diikut, seperti bertambah pula! Kan?