Saturday, August 7, 2010

SHOPPING RAYA

Hari ini saya anak beranak pun nak ikut sama menyibuk membeli-belah untuk Hari Raya nanti.  Bukanlah teruja sangat, tapi rasanya lebih baik selesaikan membeli segala apa barang bersabit Raya.

Anak-anak nak membeli kasut dan songkok, sementara bapanya nak mencari kain pelikat untuk disedekahkan.  Saya pula nak ikut pergi menyibuk saja. :)

Jika tunggu puasa, nanti keadaan akan menjadi sesak.  Bila berpuasa tu nanti perit juga rasanya.  Bila panas  dan perut lapar, angin pun nanti akan kencang sikit.  Tak gitu?

4 comments:

BID said...

Aslmkm.
Hehe .. nanti bila dah pergi tu, akan berjangkit beli barang lain la pulak!

RAISA said...

Salam ziarah.
Ye ke gitu? :)

Azliza said...

Kalo ada sales mmg ramai le orang datang shopping biarpun tgh puasa..kadang2 tu saje meramai2kan keadaan heee.heee

Sanna said...

Salam Kakiah.
Hehe .. betul neman jer ke?