Thursday, June 17, 2010

AZRINAZ SUDAH BERSTATUS JANDA

Memang manusia berdepan dengan tuah dan musibah yang berbeza-beza.  Ada kalanya tuah membawa rezeki yang melimpah ruah.  Di masa lain, musibah meragut segala kekayaan dan kebahagiaan.

Berkias-kias pula saya.  Sebenarnya saya nak berkongsi berita yang sudah jelas dan nyata.  Mungkin tidak begitu mengejutkan.  Tetapi terasa juga kesannya apabila diumumkan bahawa Sultan Brunei, Sultan Hassanal Bolkiah telah menceraikan Azrinaz Mazhar Hakim, bekas kakitangan selebriti TV3.

Mereka berkahwin pada tahun 2005.  Selepas kelahiran dua cahaya mata, seorang putera pada tahun 2006 dan seorang puteri pada tahun 2008.

Pada lewat semalam, Istana Brunei telah mengumumkan bahawa segala anugerah penghormatan dan gelaran Di Raja telah ditarik balik.

Azrinaz Semasa 'Bahagia'

Gambar di atas adalah antara kenangan Azrinaz bersama Sultan Brunei, Sultan Hassanal Bolkiah Mu'izuddin Waddaulah dan isteri pertama baginda Raja Isteri Pengiran Anak Hajah Saleha.

Ketika gambar itu diambil pada tahun 2008, Azrinaz bergelar Pengiran Isteri Azrinaz Mazhar Hakim.  Harini beliau sudah berstatus janda.

1 comment:

BID said...

Aslmkm.
Pengalaman juga tu! Tapi tentu mendapat pampasan yg cukup sbb Sultan pemurah kan?