Thursday, April 15, 2010

DAH KEMBALI PENING!!!


Saya ni lembab sangat agaknyer! Tak tahulah apa lagi tak kena. Rupanya masaalah tu berulang balik.

Bila saya cuba follow diri sendiri, OK pula .. keluar link elok je. Tapi kawan saya cuba follow balik dari blognya, katanya tak keluar link juga lagi. Dia bantu saya test berkali2. Nampaknya tak jadi juga. Hanya jika saya tinggal komen barulah kawan saya dapat link terus, buka dari situ baru dapat follow. Jadi saya yakin, jika saya follow bloggers lain, perkara sama berlaku.

Kata kawan saya mungkin lebih baik untuk saya cuba berpatah balik. Selepas tu barulah mula balik semula. Aduhai .. pening!

Jadi harap semua dapat faham dan mengerti. Saya akan cuba 'fix'kan perkara ini dulu. Besok, saya cek lagi. Selepas tu baru saya akan cuba semula dan saya akan follow balik semua. Terima kasih banyak ya.

[Re N3 Only]

1 comment:

ROHAM said...

Salam.
Belum dpt penyelesaian ke?